Krystian Marczak Trener Biznesu
Doświadczony Manager Call Center, Trener Biznesu, Ekspert branży Call Center, Konsultant HR, Prezes Zarządu w firmie szkoleniowo-doradczej Baccata Enterprise sp. z o.o.
Związany z branża Call/Contact Center od 2006 r. Przez 9 lat pracy w branży Obsługi Klienta i Sprzedaży awansował na stanowiska: Team Lidera, Trenera ds. Jakości, Specjalisty ds. Szkoleń i Rekrutacji, Koordynatora Zespołu Telesprzedaży, Dyrektora Operacyjnego Call Center. Nastawiony na ciągły rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń. Ukończył wydział Politologii o specjalizacji: Komunikacja Społeczna i PR.
Współtwórca i pomysłodawca jednego z Warszawskich Call Center gdzie od samego początku (od 2011 r.) jako Dyrektor Operacyjny tworzył i budował od podstaw Dział Realizacji usług Call Center, dział Szkoleń i Rekrutacji. Posiada doświadczenie w różnych branżach m.in. telekomunikacyjnej, wydawniczej, bankowej, szkoleniowej, energetycznej, finansowej itd.
Współpracowal od 2012 r. do 2014 r. z firmą szkoleniowo-doradczą Hillway Training & Consulting jako Trener Biznesu i Konsultant, specjalizując się w szkoleniach dotyczących telefonicznej obsługi klienta, technik sprzedaży, a także z zakresu zarządzania i motywacji zespołami Telesprzedaży.
Swoją pasję rozwija pisząc artykuły dla cenionych portali biznesowych m.in. www.salesnews.pl oraz www.hrbiznes.pl z zakresu Sprzedaży, Obsługi Klienta, Call Center oraz dla miesięcznika Personel Plus.
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1605
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1619
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1635
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1670
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1695
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1679
- http://www.salesnews.pl/Article.aspx?id=1712
Ponadto współpracuje z Fundacją Twoja Inicjatywa aktywne uczestnicząc w organizowanych przez Fundację konferencjach, prowadząc specjalistyczne prelekcje oraz przygotowując teksty eksperckie na stronę www Fundacji.
Profil działalności
Baccata Enterprise Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu Szkoleń, Rekrutacji, Doradztwa HR.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.baccata.com.pl
Wykształcenie, Szkolenia, Certyfikaty
- 2006 - Certyfikat Ukończenia szkolenia EFS "Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich".
- 2007 - Certyfikat Ukończenia szkolenia EFS "Zasady korespondencji HELP-DESK".
- 2007 - Certyfikat Ukończenia szkolenia EFS "Reklamacje i Obsługa Trudnego Klienta".
- 2007 - Certyfikat Ukończenia szkolenia EFS "COACHING ? trening na stanowisku pracy".
- 2007 - Certyfikat Ukończenia szkolenia EFS "Aktywne pozyskiwanie Klientów przez telefon czyli sprzedaż".
- 2007 - Certyfikat Ukończenia szkolenia EFS "Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych".
- 2007 - Zaświadczenie o odbyciu szkolenia na Agenta Ubezpieczeniowego.
- 2007 - Zaświadczenie o zdaniu egzaminu do wykonywania czynności agencyjnych.
- 2008 - "Dyplom Uznania" za wyniki sprzedażowe osiągnięte przy projekcie wydawniczym Dr Josef Raabe.
- 2009 - "Dyplom Uznania" za wkład i zaangażowanie w realizację projektu Dr Josef Raabe wyróżnionego w IV edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego GOLDEN ARROW.
- 2010 - Warsztat dla Kadry Managerskiej "Zarządzanie sytuacją kryzysową" -Voice Contact Center Sp. z.o.o (szkolenie wewnętrzne).
- 2011 - Dyplom za zajęcie I miejsca za "Dosprzedaż Usług Telekomunikacyjnych Netia 2010"
- 2011 - Nagroda główna w Konkursie Marketingu Bezpośredniego GOLDEN ARROW dla Voice Contact Center w kategorii telemarketing, tytuł pracy: "Monitoring Należności"
- 2011 - Certyfikat Ukończenia szkolenia "Zarządzanie Zespołem Rozproszonym", firma szkoleniowa Consero
- 2012 - Certyfikat ukończenia szkolenia "Certyfikującego dla Trenerów sieci Play"
Klienci, Referencje
Referencje na życzenie Klienta
Dane kontaktowe
Krystian Marczak Trener Biznesu
Dziedzina / Specjalizacja: - HR / Rekrutacja
- HR / Coaching
- HR / Zarządzanie Rozwojem
- HR / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Marketing, PR, Sprzedaż / Obsługa klienta
- Marketing, PR, Sprzedaż / Sprzedaż
- Marketing, PR, Sprzedaż / Telemarketing
Obszar działalności: - Cała Polska
Cena treningu za godz. do uzgodnieniazł
Skontaktuj się