MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem w Rzeszowie 2 dniowe

Sztuka mówienia „nie”, czyli asertywność i obrona przed manipulacjami w pracy z klientem. Zajęcia mają na celu pokazanie i przyswojenie zasad asertywności w pracy z różnymi typami klientów oraz poznanie różnych metod i technik związanych z asertywnością.

Szkolenie Stacjonarne Asertywność w Pracy z Klientem przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach przeważnie 5 – 8 osób. Dzięki małej liczebności grup wzrasta zarówno efektywność kursu jak i satysfakcja kursanta z uczestnictwa w szkoleniu.

Metody stosowane podczas szkolenia:
•wykład interaktywny
•praca indywidualna
•praca zespołowa
•studium przypadku
•scenki
•ćwiczenia (indywidualna i grupowe)
•odgrywanie ról •testy

Cel szkolenia

Cel szkolenia stacjonarnego:
•poznanie własnego sposobu komunikacji
•odróżnienie od siebie różnych typów komunikacji
•uzmysłowienie uczestnikom istnienia różnych typów zachowań i osobowości klientów
•świadomość własnych ograniczeń w pracy z klientem
•poznanie wpływu własnego nastawienia na pracę z klientem
•poznanie znaczenia mowy ciała w pracy z klientem
•poznanie technik asertywności i swoich praw w przypadku pracy z klientem trudnym
•poznanie technik asertywności i sposobu reagowania w różnych sytuacjach w pracy z klientem •poznanie zasad człowieka asertywnego

Program

1. Asertywność – wstęp

•Asertywność – co oznacza?
•Mój sposób komunikacji
•Dlaczego warto być asertywnym?
•Zachowania asertywne i nie asertywne – różnice
•Pierwsze wrażenia a asertywność

2. Asertywność a sposób myślenia o sobie

•Czy jestem asertywny – test
•Moje zasoby, mocne strony
•Jak dbać i wyznaczać granice?
•Strach ma wielkie oczy
•Autoprezentacja a postawa asertywna
•Atlas osobistej asertywności

3. Różne typy osobowości klientów

•Mój typ osobowości i świadomość własnych ograniczeń
•Rozpoznanie różnych typów klientów
•Cztery typy zachowań – charakterystyka
•Własne nastawienie a wpływ na obsługę klienta
•Ocena typu zachowań klienta i dostosowanie się

4. Asertywność w praktyce:

•Umiejętność odmawiania – jakich słów używać?
•Umiejętność asertywnego proszenia
•Zwracanie uwagi i upominanie klienta
•Przekazywanie klientowi niekorzystnych dla niego informacji
•Asertywne przyznawanie się do błędów i przepraszanie
•Przyjmowanie i wyrażanie krytyki •Asertywne odmawianie
•Przyjmowanie komplementów •Reagowanie na trudne sprawy
•Mówienie o swoich wadach •Asertywne kończenie trudnych rozmów
•Asertywne reakcje w przypadku: obrażania, wygórowanych i nadmiernych oczekiwań klienta, manipulacji

5. Mowa ciała a asertywność

6. Podsumowanie: asertywność – techniki
•Zasady człowieka asertywnego

Certyfikaty

Certyfikat ukończenia firmy PeZet szkolenia Marcin Żurek

Informacje organizacyjne

Na szkoleniu zapewniamy
•materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
•książkę związaną z tematyką szkolenia,
•przerwę kawową,
•certyfikat ukończenia szkolenie firmy PeZet Piotr Zontek Projekty – Szkolenia.

Na Państwa życzenie możliwe jest zorganizowanie przez nas obiadu oraz noclegu dla uczestników szkolenia stacjonarnego. Opcje te wybiera się podczas dodawania szkolenia do koszka lub przez wypisanie ich w formularzu zgłoszeniowym w polu „Pytania i uwagi

Kurs Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem w Rzeszowie 2 dniowe przeprowadzane jest w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu.

Kurs Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem odbywa się przeważnie w godzinach od 9:00 do 16:00. W trakcie szkolenia przewidziane są 2 krótsze przerwy oraz jedna przerwa obiadowa około godziny 13:00. ”.

Informacje podstawowe

Cena: 790 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Angelika Mołek