Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem w Katowicach 2 dniowe
Sztuka mówienia „nie”, czyli asertywność i obrona przed manipulacjami w pracy z klientem. Zajęcia mają na celu pokazanie i przyswojenie zasad asertywności w pracy z różnymi typami klientów oraz poznanie różnych metod i technik związanych z asertywnością.
Szkolenie Stacjonarne Asertywność w Pracy z Klientem przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach przeważnie 5 – 8 osób. Dzięki małej liczebności grup wzrasta zarówno efektywność kursu jak i satysfakcja kursanta z uczestnictwa w szkoleniu.
Metody stosowane podczas szkolenia:
•wykład interaktywny
•praca indywidualna
•praca zespołowa
•studium przypadku
•scenki
•ćwiczenia (indywidualna i grupowe)
•odgrywanie ról •testy
Cel szkolenia
Cel szkolenia stacjonarnego:
•poznanie własnego sposobu komunikacji
•odróżnienie od siebie różnych typów komunikacji
•uzmysłowienie uczestnikom istnienia różnych typów zachowań i osobowości klientów
•świadomość własnych ograniczeń w pracy z klientem
•poznanie wpływu własnego nastawienia na pracę z klientem
•poznanie znaczenia mowy ciała w pracy z klientem
•poznanie technik asertywności i swoich praw w przypadku pracy z klientem trudnym
•poznanie technik asertywności i sposobu reagowania w różnych sytuacjach w pracy z klientem
•poznanie zasad człowieka asertywnego
Program
1. Asertywność – wstęp
• Asertywność – co oznacza?
• Mój sposób komunikacji
• Dlaczego warto być asertywnym?
• Zachowania asertywne i nie asertywne – różnice
• Pierwsze wrażenia a asertywność
2. Asertywność a sposób myślenia o sobie
• Czy jestem asertywny – test
• Moje zasoby, mocne strony
• Jak dbać i wyznaczać granice?
• Strach ma wielkie oczy
• Autoprezentacja a postawa asertywna
• Atlas osobistej asertywności
3. Różne typy osobowości klientów
• Mój typ osobowości i świadomość własnych ograniczeń
• Rozpoznanie różnych typów klientów
• Cztery typy zachowań – charakterystyka
• Własne nastawienie a wpływ na obsługę klienta
• Ocena typu zachowań klienta i dostosowanie się
4. Asertywność w praktyce:
• Umiejętność odmawiania – jakich słów używać?
• Umiejętność asertywnego proszenia
• Zwracanie uwagi i upominanie klienta
• Przekazywanie klientowi niekorzystnych dla niego informacji
• Asertywne przyznawanie się do błędów i przepraszanie
• Przyjmowanie i wyrażanie krytyki
• Asertywne odmawianie
• Przyjmowanie komplementów
• Reagowanie na trudne sprawy
• Mówienie o swoich wadach
• Asertywne kończenie trudnych rozmów
• Asertywne reakcje w przypadku: obrażania, wygórowanych i nadmiernych oczekiwań klienta, manipulacji
5. Mowa ciała a asertywność
6. Podsumowanie: asertywność – techniki
• Zasady człowieka asertywnego
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia Firmy PeZet Szkolenia Marcin Żurek
Informacje organizacyjne
Na szkoleniu zapewniamy
materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,
książkę związaną z tematyką szkolenia,
przerwę kawową,
certyfikat ukończenia szkolenie firmy PeZet Piotr Zontek Projekty – Szkolenia.
Na Państwa życzenie możliwe jest zorganizowanie przez nas obiadu oraz noclegu dla uczestników szkolenia stacjonarnego. Opcje te wybiera się podczas dodawania szkolenia do koszka lub przez wypisanie ich w formularzu zgłoszeniowym w polu „Pytania i uwagi”.
Kurs Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem w Katowicach 2 dniowe przeprowadzane jest w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu.
Kurs Szkolenie Asertywność w Pracy z Klientem odbywa się przeważnie w godzinach od 9:00 do 16:00. W trakcie szkolenia przewidziane są 2 krótsze przerwy oraz jedna przerwa obiadowa około godziny 13:00.
Informacje podstawowe

- Organizator: PeZet Szkolenia Marcin Żurek
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Cena: 790 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Angelika Mołek