MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby  go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące  w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą. 


Grupa docelowa

obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży.

Program

1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów

- dziesięć etapów procesu sprzedaży

- etapy poprzedzające prezentację

- potencjalni Klienci: segmentacja rynku

- gdzie szukać potencjalnych Klientów

- planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów

- budowanie baz

2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów

- poszukiwanie przez Internet

- rozmowy w ciemno

- nieskończony łańcuch rekomendacji

- przejmowanie „osieroconych Klientów”

- kluby kontaktów

- listy potencjalnych Klientów

- publikowanie artykułów

- wystawy, targi i pokazy publiczne

- ośrodki oddziaływania

- mailing

- telefon i telemarketing

- obserwacja

- wykorzystanie sieci kontaktów

- media społecznościowe

- bazy firm

- bazy ofert

- współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta

- rejestry

- radio i telewizja

- e-marketing

3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów

- rekomendacje

- umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej

- rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu

- wykorzystywanie poczty elektronicznej

4. Planowanie rozmowy z Klientem

- przygotowanie do rozmowy z klientem: moja wiedza o produkcie, cechy-pochwały-korzyści, prezentacja pozycjonująca

- etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta

- proces sprzedaży

- planowanie i organizowanie pracy własnej


Certyfikaty

tak, zaświadczenie imienne

Prowadzący

Pani IWONA - od 14 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne.

W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.

    Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Telemarketing

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

Negocjacje i metody wywierania wpływu

Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi

Profesjonalne prezentacje

Skuteczny menedżer

Zarządzanie wizerunkiem firmy

Skuteczna komunikacja interpersonalna

Informacje organizacyjne

Szkolenie trwa – 8 godzin dydaktycznych

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.

Uwaga promocja:

zgłoś 2 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis

Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl

Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.

M | +48 600 433 371 / tel.+ 48 61 2828766

E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia


Terminarz szkolenia

  • 2020-02-26 do 2020-02-26 - Warszawa, Mazowieckie | Ulica centrum
  • 2020-02-29 do 2020-02-29 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-03-03 do 2020-03-03 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-03-07 do 2020-03-07 - Warszawa, Mazowieckie | Ulica centrum
  • 2020-03-09 do 2020-03-09 - Gdańsk, Pomorskie | Ulica centrum
  • 2020-03-10 do 2020-03-10 - Łódź, Łódzkie | Ulica centrum
  • 2020-03-16 do 2020-03-16 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-03-17 do 2020-03-17 - Wrocław, Dolnośląskie | Ulica centrum
  • 2020-03-20 do 2020-03-20 - Olsztyn, Warmińsko-mazurskie | Ulica centrum
  • 2020-03-23 do 2020-03-23 - Katowice, Śląskie | Ulica centrum
  • 2020-03-23 do 2020-03-23 - Rzeszów, Podkarpackie | Ulica centrum
  • 2020-03-24 do 2020-03-24 - Katowice, Śląskie | Ulica centrum
  • 2020-03-28 do 2020-03-28 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2020-04-07 do 2020-04-07 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-04-08 do 2020-04-08 - Katowice, Śląskie | Ulica centrum
  • 2020-04-15 do 2020-04-15 - Rzeszów, Podkarpackie | Ulica centrum
  • 2020-04-17 do 2020-04-17 - Gdańsk, Pomorskie | Ulica centrum
  • 2020-04-18 do 2020-04-18 - Wrocław, Dolnośląskie | Ulica centrum
  • 2020-04-20 do 2020-04-20 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2020-04-22 do 2020-04-22 - Łódź, Łódzkie | Ulica centrum
  • 2020-04-24 do 2020-04-24 - Olsztyn, Warmińsko-mazurskie | Ulica centrum
  • 2020-04-27 do 2020-04-27 - Warszawa, Mazowieckie | Ulica centrum
  • 2020-04-29 do 2020-04-29 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-05-05 do 2020-05-05 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2020-05-09 do 2020-05-09 - Warszawa, Mazowieckie | Ulica centrum
  • 2020-05-11 do 2020-05-11 - Lublin, Lubelskie | Ulica centrum
  • 2020-05-15 do 2020-05-15 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-05-16 do 2020-05-16 - Katowice, Śląskie | Ulica centrum
  • 2020-05-18 do 2020-05-18 - Wrocław, Dolnośląskie | Ulica centrum
  • 2020-05-21 do 2020-05-21 - Olsztyn, Warmińsko-mazurskie | Ulica centrum
  • 2020-05-22 do 2020-05-22 - Gdańsk, Pomorskie | Ulica centrum
  • 2020-05-28 do 2020-05-28 - Kraków, Małopolska | Ulica Łagiewniki
  • 2020-05-29 do 2020-05-29 - Rzeszów, Podkarpackie | Ulica centrum
  • 2020-06-05 do 2020-06-05 - Poznań, Wielkopolskie | Ulica centrum
  • 2020-06-09 do 2020-06-09 - Warszawa, Mazowieckie | Ulica centrum
  • 2020-06-11 do 2020-06-11 - Lublin, Lubelskie | Ulica centrum

Informacje podstawowe

Czas trwania: 1 dzień

Cena: 680 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska