MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

SZKOLENIE WYJAZDOWE Excellent Assistant – jak wykonywać zadania asystenckie na najwyższym poziomie

Korzyści dla uczestnika

W efekcie szkolenia Uczestnik:

• przećwiczy sprawdzone sposoby zarządzania emocjami w biznesie i eliminowania działań nieskutecznych,

• pozna najskuteczniejsze formy budowania pewności działania,

• udoskonali umiejętności potrzebne do bycia stanowczą i konsekwentną,

• udoskonali umiejętności budowania postawy asertywnej,

• zwiększy efektywność działania poprzez umiejętne zadawanie pytań i gromadzenie najważniejszych informacji,

• zwiększy skuteczność działania poprzez akcentowanie company brandingu,

• nabędzie umiejętności wdrażania personal brandingu i uświadomi sobie rolę budowania własnej marki w świecie biznesu,

• poprawi swój stosunek self direct learning i pełniej będzie chciała poznać proces jego wdrażania,

• pozna najnowsze założenia etykiety biznesowej,

• zapozna się z procesem budowania własnej sieci kontaktów wspierających pracę asystentki,

• pozna najnowsze rozwiązania technologiczne przyspieszające pracę biurową i administracyjną,

• zapozna się z najnowszymi trendami na temat nowoczesnych biur wspierających ich pracę codzienną na poziomie excellent.

Metodyka szkolenia

Ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek, sesje plakatowe, gry plus symulacje, mini sesje coachingowe. Drugiego dnia zajęć prowadzone są przy użyciu komputera i urządzeń mobilnych.

Cel szkolenia

Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych asystentek, dotyczących organizacji i działania w dzisiejszych warunkach biznesowych. Wskazanie roli biznesowej jaką pełni asystentka względem swojego przełożonego i wdrażanie jej w tą rolę na poziomie excellent. Asystentki skonfrontują własne doświadczenia z najnowszą wiedzą i trendami w obszarze wsparcia swoich szefów, przyjrzą się sobie pod kątem możliwości rozwijania się w roli partnera strategicznego. Istotnym elementem szkolenia będzie nabycie wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wspierających i wykonujących ich pracę codzienną na najwyższym poziomie.

Grupa docelowa

Asystentki wyższego i średniego szczebla, które posiadają dłuższe doświadczenie.

Program

 1. Efektywne zarządzanie emocjami w relacjach biznesowych:

• Jak zarządzać emocjami?

• Miejsce emocji w relacjach biznesowych


2. Warunki dobrej współpracy między szefem a asystentką:

• Najskuteczniejszy formy współpracy z szefem zależne od typu szefa/szefowej

• Ustalenie zasad współpracy.

• Uprzedzanie potrzeb szefa, elastyczność i empatia – atuty nowoczesnej asystentki

• Granice własnej odpowiedzialności

• Zasada: kto, co, gdzie, kiedy, o co chodzi?


3. Doradcza rola asystentki:

• Wpływ efektywnego doradzania na jakość pracy asystentki

• Odpowiedzialność za podejmowane decyzje

• Proponowanie rozwiązania, ich zastosowanie oraz korzyści z nich wynikające

• Umiejętne przedstawianie możliwości

• Budowanie zaufania szefa/szefowej


4. Konsekwencja i stanowczość – ich miejsce w pracy asystentki:

• Konsekwencja i stanowczość – co nam dają?

• Chcę być lubiana czy chcę być profesjonalna i efektywna?

• Konsekwencja i stanowczość – sposób na radzenie sobie z trudnymi współpracownikami

• Konsekwencja i stanowczość wobec osób, od których zależne bywa wykonanie mojego obowiązku

• Jak radzić sobie z ludźmi utrudniającymi pracę? – przeszkadzacze, ignoranci, gaduły, plotkarze, ciekawscy itp.


5. Trening zachowań asertywnych – kluczowy kanał współpracy:

• Asertywne wyrażanie własnego zdania

• Konstruktywna krytyka – dawanie i przyjmowanie

• Pokonywanie własnych barier

• Zachowania stanowcze, partnerskie, zorientowane na rozwiązanie problemu

• Wzajemne dopasowanie stylów komunikacyjnych

• Asertywne reagowanie w sytuacjach trudnych i stresujących

• Przykłady asertywnych rozmów z szefem.


6. Trening umiejętności zadawania właściwych pytań:

• Właściwe pytanie jako wsparcie do jeszcze bardziej profesjonalnego wykonywania obowiązków

• Pytania jako narzędzie budujące autorytet asystentki


7. Self directed learning:

• Rozwój zawodowy

• Odpowiedni wybór metod

• Jak i gdzie rozwijać swoje kompetencje w codziennej pracy?


8. Employer branding:

• Employer branding wewnętrzny – internal branding

• Employer branding zewnętrzny

• Rola asystentek w budowaniu internal brandingu


9. Personal Branding – budowanie marki własnej asystentki:

• Elementy składające się na markę własną

• Dlaczego budowanie marki własnej jest istotne w pracy asystentki?

• Błędy które mogą kosztować nas wiele (np. historia Justine Sacco)


10. Etykieta w biznesie – najnowsze trendy

• Wspólne zasady protokołu dyplomatycznego i etykiety

• Zasady zachowania się (relacje poziome i pionowe) podczas codziennego dnia pracy

• Międzynarodowa etykieta

• Faux pas – najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać

• Jak przygotować szefa/szefową na niecodzienne i wyjątkowe sytuacje?


11. Budowanie kontaktów wpierających pracę asystentki – gdzie szukać, jak zdobywać (np. jak zdobyć bilet na najlepsze wydarzenie w mieście):

• Jak budować własną sieć kontaktów umożliwiających mi jeszcze lepsze i szybsze wykonywanie moich obowiązków?

• Po co mi własna sieć kontaktów?

• Gdzie szukać kontaktów?

• Jakich kontaktów szukać?

• W jaki sposób utrzymywać kontakty?


12. Najnowsze rozwiązania technologiczne i aplikacje na usługach asystenckich – zaawansowany trening na komputerach

• Narzędzia online

• Aplikacje na telefon

• Aplikacje na tablet

• Fireshot, simply web capture, Prezi, „chmury”

• Camscanner

• Aplikacje na iOS, Android, Microsoft

• Speed online


13. Najnowsze trendy usług asystenckich na arenie polskiej i międzynarodowej.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 2390 zł + VAT

Uwaga:

Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wyjazdowym po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 28 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w 2 dniach zajęć,

• autorskie materiały szkoleniowe,

• pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 18.10.2017 do obiadu w dniu 20.10.2017,

• przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,

• zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /18.10.2017 do godz. 11.00 w dniu 20.10.2017 (2 noclegi),

• zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 200 zł. + 23% VAT (za cały pobyt),

• certyfikat ukończenia szkolenia,

• ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu,

atrakcje poszkoleniowe:

• uroczysta kolacja w restauracji hotelowej: Sophie lub Susanne,

• możliwość korzystania z Centrum Spa & Wellness w hotelu (basen z przeciwprądem i podwodną muzyką, jacuzzi, strefa saun: sauna kamienna, infared, domek ziołowy, łaźnia parowo – błotna, sala cardio,

• 30 minutowy relaks przy dźwiękach gongów


Zajęcia odbędą się w godzinach:

czwartek: 9.00 – 17.00

piątek: 9.00 – 15.00


Miejsce zajęć:

Talaria Resort & SPA

Trojanów 158

08-455 Trojanów


Szczegółowe informacje:

Anna Niedziółka, Milena Bryszewska

tel. (22) 208 28 36, 208 28 45 fax (22) 211 20 90

anna.niedziolka@akademiamddp.pl, milena.bryszewska@akademiamddp.pl

Informacje podstawowe

Cena: 2390 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe