SZKOLENIE WYJAZDOWE Excellent Assistant – jak wykonywać zadania asystenckie na najwyższym poziomie
Korzyści dla uczestnika
W efekcie szkolenia Uczestnik:
• przećwiczy sprawdzone sposoby zarządzania emocjami w biznesie i eliminowania działań nieskutecznych,
• pozna najskuteczniejsze formy budowania pewności działania,
• udoskonali umiejętności potrzebne do bycia stanowczą i konsekwentną,
• udoskonali umiejętności budowania postawy asertywnej,
• zwiększy efektywność działania poprzez umiejętne zadawanie pytań i gromadzenie najważniejszych informacji,
• zwiększy skuteczność działania poprzez akcentowanie company brandingu,
• nabędzie umiejętności wdrażania personal brandingu i uświadomi sobie rolę budowania własnej marki w świecie biznesu,
• poprawi swój stosunek self direct learning i pełniej będzie chciała poznać proces jego wdrażania,
• pozna najnowsze założenia etykiety biznesowej,
• zapozna się z procesem budowania własnej sieci kontaktów wspierających pracę asystentki,
• pozna najnowsze rozwiązania technologiczne przyspieszające pracę biurową i administracyjną,
• zapozna się z najnowszymi trendami na temat nowoczesnych biur wspierających ich pracę codzienną na poziomie excellent.
Metodyka szkolenia
Ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek, sesje plakatowe, gry plus symulacje, mini sesje coachingowe. Drugiego dnia zajęć prowadzone są przy użyciu komputera i urządzeń mobilnych.
Cel szkolenia
Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych asystentek, dotyczących organizacji i działania w dzisiejszych warunkach biznesowych. Wskazanie roli biznesowej jaką pełni asystentka względem swojego przełożonego i wdrażanie jej w tą rolę na poziomie excellent. Asystentki skonfrontują własne doświadczenia z najnowszą wiedzą i trendami w obszarze wsparcia swoich szefów, przyjrzą się sobie pod kątem możliwości rozwijania się w roli partnera strategicznego. Istotnym elementem szkolenia będzie nabycie wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wspierających i wykonujących ich pracę codzienną na najwyższym poziomie.
Grupa docelowa
Asystentki wyższego i średniego szczebla, które posiadają dłuższe doświadczenie.
Program
1. Efektywne zarządzanie emocjami w relacjach biznesowych:
• Jak zarządzać emocjami?
• Miejsce emocji w relacjach biznesowych
2. Warunki dobrej współpracy między szefem a asystentką:
• Najskuteczniejszy formy współpracy z szefem zależne od typu szefa/szefowej
• Ustalenie zasad współpracy.
• Uprzedzanie potrzeb szefa, elastyczność i empatia – atuty nowoczesnej asystentki
• Granice własnej odpowiedzialności
• Zasada: kto, co, gdzie, kiedy, o co chodzi?
3. Doradcza rola asystentki:
• Wpływ efektywnego doradzania na jakość pracy asystentki
• Odpowiedzialność za podejmowane decyzje
• Proponowanie rozwiązania, ich zastosowanie oraz korzyści z nich wynikające
• Umiejętne przedstawianie możliwości
• Budowanie zaufania szefa/szefowej
4. Konsekwencja i stanowczość – ich miejsce w pracy asystentki:
• Konsekwencja i stanowczość – co nam dają?
• Chcę być lubiana czy chcę być profesjonalna i efektywna?
• Konsekwencja i stanowczość – sposób na radzenie sobie z trudnymi współpracownikami
• Konsekwencja i stanowczość wobec osób, od których zależne bywa wykonanie mojego obowiązku
• Jak radzić sobie z ludźmi utrudniającymi pracę? – przeszkadzacze, ignoranci, gaduły, plotkarze, ciekawscy itp.
5. Trening zachowań asertywnych – kluczowy kanał współpracy:
• Asertywne wyrażanie własnego zdania
• Konstruktywna krytyka – dawanie i przyjmowanie
• Pokonywanie własnych barier
• Zachowania stanowcze, partnerskie, zorientowane na rozwiązanie problemu
• Wzajemne dopasowanie stylów komunikacyjnych
• Asertywne reagowanie w sytuacjach trudnych i stresujących
• Przykłady asertywnych rozmów z szefem.
6. Trening umiejętności zadawania właściwych pytań:
• Właściwe pytanie jako wsparcie do jeszcze bardziej profesjonalnego wykonywania obowiązków
• Pytania jako narzędzie budujące autorytet asystentki
7. Self directed learning:
• Rozwój zawodowy
• Odpowiedni wybór metod
• Jak i gdzie rozwijać swoje kompetencje w codziennej pracy?
8. Employer branding:
• Employer branding wewnętrzny – internal branding
• Employer branding zewnętrzny
• Rola asystentek w budowaniu internal brandingu
9. Personal Branding – budowanie marki własnej asystentki:
• Elementy składające się na markę własną
• Dlaczego budowanie marki własnej jest istotne w pracy asystentki?
• Błędy które mogą kosztować nas wiele (np. historia Justine Sacco)
10. Etykieta w biznesie – najnowsze trendy
• Wspólne zasady protokołu dyplomatycznego i etykiety
• Zasady zachowania się (relacje poziome i pionowe) podczas codziennego dnia pracy
• Międzynarodowa etykieta
• Faux pas – najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać
• Jak przygotować szefa/szefową na niecodzienne i wyjątkowe sytuacje?
11. Budowanie kontaktów wpierających pracę asystentki – gdzie szukać, jak zdobywać (np. jak zdobyć bilet na najlepsze wydarzenie w mieście):
• Jak budować własną sieć kontaktów umożliwiających mi jeszcze lepsze i szybsze wykonywanie moich obowiązków?
• Po co mi własna sieć kontaktów?
• Gdzie szukać kontaktów?
• Jakich kontaktów szukać?
• W jaki sposób utrzymywać kontakty?
12. Najnowsze rozwiązania technologiczne i aplikacje na usługach asystenckich – zaawansowany trening na komputerach
• Narzędzia online
• Aplikacje na telefon
• Aplikacje na tablet
• Fireshot, simply web capture, Prezi, „chmury”
• Camscanner
• Aplikacje na iOS, Android, Microsoft
• Speed online
13. Najnowsze trendy usług asystenckich na arenie polskiej i międzynarodowej.
Informacje organizacyjne
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 2390 zł + VAT
Uwaga:
Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wyjazdowym po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 28 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w 2 dniach zajęć,
• autorskie materiały szkoleniowe,
• pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 18.10.2017 do obiadu w dniu 20.10.2017,
• przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
• zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /18.10.2017 do godz. 11.00 w dniu 20.10.2017 (2 noclegi),
• zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 200 zł. + 23% VAT (za cały pobyt),
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu,
• atrakcje poszkoleniowe:
• uroczysta kolacja w restauracji hotelowej: Sophie lub Susanne,
• możliwość korzystania z Centrum Spa & Wellness w hotelu (basen z przeciwprądem i podwodną muzyką, jacuzzi, strefa saun: sauna kamienna, infared, domek ziołowy, łaźnia parowo – błotna, sala cardio,
• 30 minutowy relaks przy dźwiękach gongów
Zajęcia odbędą się w godzinach:
czwartek: 9.00 – 17.00
piątek: 9.00 – 15.00
Miejsce zajęć:
Talaria Resort & SPA
Trojanów 158
08-455 Trojanów
Szczegółowe informacje:
Anna Niedziółka, Milena Bryszewska
tel. (22) 208 28 36, 208 28 45 fax (22) 211 20 90
anna.niedziolka@akademiamddp.pl, milena.bryszewska@akademiamddp.pl
Informacje podstawowe

- Organizator: ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
- Rodzaj szkolenia: Otwarte
Cena: 2390 zł Netto