MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

SZKOLENIE WYJAZDOWE HR Business Partner

Po szkoleniu Uczestnicy będą potrafili i znali:

• scharakteryzować role HR w korelacji z trendami światowymi oraz zdefiniować działania stojące przed organizacją w tym zakresie,

• przeciwdziałać mechanizmom psychologicznym, utrudniającym budowanie relacji i współpracy,

• stworzyć schemat i przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem,

• zasady wsparcia menadżerów w budowaniu i zarządzaniu zespołami

• mechanizmy i techniki zarządzania konfliktem.

Metodyka szkolenia

Interaktywny warsztat, w którym Uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę oraz umiejętności. Praktyczna część odnosi się do doświadczeń trenera i materiału wniesionego przez grupę.

Wśród wielu form aktywności, będą wykorzystywane:
• ćwiczenia praktyczne (indywidualne i zespołowe),
• kwestionariusze i testy zachowań,
• gry symulacyjne i dyskusje moderowane, scenki,
• case study (analiza przypadków z praktyki biznesowej),
• prezentacja multimedialna.

Cel szkolenia

Rozwój kompetencji HR w organizacji, poprzez przygotowanie Uczestników do procesu planowania, organizowania i prowadzenia procesów HR oraz udoskonalenie umiejętności w tym zakresie. Poznanie roli, kompetencji i „innowacyjnego podejścia” do struktury HR Business Partnera w organizacjach. Wspólne wypracowanie korzyści działań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak zarządzanie talentami, dobór kadr, działania rozwojowe, programy szkoleniowe oraz budowanie relacji współpracy.


Celem szczegółowym szkolenia jest:

• zdefiniowanie roli HR BP we współczesnym biznesie,

• określenie doświadczeń, wiedzy i kompetencji do skutecznej realizacji procesów HR przez HR BP,

• zdefiniowanie oczekiwań biznesu w stosunku do HR,

• dostosowanie metod, form i środków do realizacji określonych celów w organizacji

• opracowanie scenariusza umożliwiającego wsparcie dla określania w sposób jasny i klarowny konkretne, mierzalne i rozwijające cele rozwojowe dla pracowników,

• poznanie zasad wsparcia menadżerów w budowaniu i zarządzaniu zespołami,

• poznanie zasad i mechanizmów rozwiązywania konfliktów,

• wypracowanie metod przeciwdziałania mechanizmom utrudniających budowanie relacji i zaufania wśród pracowników,

• ćwiczenie scenariuszy przeprowadzania rozmów z tzw. trudnym pracownikiem.

Grupa docelowa

Menedżerowie i specjaliści działów HR, kadra zarządzająca zespołami, osoby pracujące lub planujące pracować na stanowisku HR Business Partnera.

Program

 1. Rola HR BP partnera we współpracy z biznesem:

• zmiana roli zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym biznesie,

• model generyczny funkcji HR jako innowacyjne podejście do struktury HR,

• HR BP vs procesy HR, stosowane narzędzia i ich rola,

• model wielozadaniowy Dave’a Ulricha w perspektywie kompetencji wymagane przez business od HR BP

• postawa pro kliencka i sposoby budowania relacji i zaufania,

• trendy HR BP na świecie.


2. Procesy HR oraz użyteczne narzędzia w pracy HR BP:

• analiza pracy i planowanie kadr,

• dobór kadr – elementy składowe,

• adaptacja nowych pracowników,

• ocena pracownicza,

• narzędzia zarządzania rozwojem pracowników,

• elementy składowe systemów motywacyjnych,

• exit interview.


3. HR BP jako skuteczny i profesjonalny partner w procesie tworzenia i działania skutecznych/efektywnych zespołów:

• budowanie atmosfery wspólnej pracy zespołowej nastawionej na klienta,

• fazy rozwoju zespołu – Jak zbudować efektywny zespół?

• wspólna wizja i cele – koncentracja na wizji managera i wartości organizacji, jednostki,

• role w zespole – teoria ról pełnionych w zespole zgodnie z założeniami M. Belbina,

• zasady efektywnego funkcjonowania zespołu, 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg P. Lencioniego,

• czynniki ułatwiające i utrudniające pracę w zespole, sposoby budowania zaangażowania pracowników,

• zasady współpracy w zespole – co robić z barierami pracy zespołowej, wypracowanie norm grupowych i zbudowanie karty zasad współpracy w zespole,

• konflikt – przyczyny powstawania konfliktów – koło konfliktów,

• sposoby diagnozowania typów sytuacji konfliktowych,

• strategie i metody rozwiązywania konfliktów.


4. HR BP jako skuteczny partner w procesie zarządzania:

• kultura organizacyjna a zasady współpracy w organizacji,

• zarządzanie wg Griffina – planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola,

• funkcjonowanie menedżerów o różnych stylach i pracowników o różnych poziomach dojrzałości,

• komunikacja w zarządzaniu ludźmi,

• rozmowy menedżerskie, które motywują i rozwijają kompetencje,

• zasady motywującej komunikacji w rozwijaniu pracowników – jak zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich?

• trudne sytuacje kierownicze i sposoby postępowania,

• formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych,

• stosowania skutecznych technik radzenia sobie z emocjami i napięciem własnym i zespołu w sytuacjach trudnych.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:

– jednej osoby 2590 zł + 23% VAT

– dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2490 zł/os. + 23% VAT

Uwaga

Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wyjazdowym po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 28 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w 2 dniach zajęć,

• autorskie materiały szkoleniowe,

• pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 15.11.17 do obiadu w dniu 17.11.17,

• przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,

• zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /15.11.17 do godz. 11.00 w dniu 17.11.17 (2 noclegi),

• zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 300 zł + 23% VAT (za cały pobyt),

• certyfikat ukończenia szkolenia,

• ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu,

atrakcje poszkoleniowe:

• możliwość korzystania z Centrum SPA & Welness na terenie hotelu (basen, 2 wanny jacuzzi, 3 sauny: sucha, śródziemnomorska, łaźnia parowa) oraz strefa relaksu,

• biesiada regionalna w karczmie z muzyką góralską


Zajęcia odbędą się w godzinach:

czwartek: 9.00 – 17.00

piątek: 9.00 – 14.30


Miejsce zajęć:

Nosalowy Dwór Resort & SPA Grand****

ul. Balzera 21 D

34-500 Zakopane

Informacje:
Milena Bryszewska, Anna Niedziółka
tel. 22 208 28 36, 22 208 28 45, fax 022 211 20 90
milena.bryszewska@akademiamddp.pl; anna.niedziolka@akademiamddp.pl

Informacje podstawowe

Cena: 2590 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe