MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Szkolenie Skuteczne udzielanie informacji zwrotnej w Poznaniu 2 dniowe

Szkolenie Skuteczne udzielanie informacji zwrotnej skierowane jest do osób zajmujących się kierowaniem zespołem. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się jak prawidłowo udzielać informacji zwrotnej, jak dokonywać oceny okresowej, jak przygotować się do feedbacku, jak radzić sobie z pojawiającymi się emocjami oraz jak być wiarygodnym w oczach pracownika.

Cel szkolenia

Celem Szkolenia:

  • poznanie znaczenia udzielania informacji zwrotnej w procesie rozwoju pracownika   
  • poznanie zasad sprzyjających udzielaniu informacji zwrotnej  
  • poznanie różnych metod udzielania informacji zwrotnej  
  •  poznanie znaczenia mowy ciała podczas udzielania feedbacku  
  • uzyskanie informacji jak radzić sobie z emocjami podczas feedbacku   
  • jakich słów używać podczas udzielania informacji zwrotnej  
  • w jaki sposób formułować pytania podczas udzielanie informacji zwrotnej 


Program

1. Wstęp

Sens i cel udzielania informacji zwrotnej

Krytyka a informacje zwrotna

Informacja zwrotna a emocje

Znaczenie wewnętrznego krytyka

Sposoby radzenia sobie z wewnętrznym krytykiem (podstawowe pytania)

2. Przygotowywanie do feedbacku

Dotychczasowe metody stosowane w feedbacku

Znaczenie udzielania feedbacku w procesie rozwoju pracownika (pozytywne intencje)

Kiedy najlepiej udzielać informacji zwrotnej?

Przed udzieleniem informacji zwrotnej: gromadzenie informacji, analiza faktów, określenie celów, struktura rozmowy, miejsce spotkania

3. Udzielanie informacji zwrotnej:

Komunikat JA

Komunikat TY

Dwa podstawowe sposoby udzielania informacji zwrotnej

Zasady udzielania informacji zwrotnej (pozytywnej i negatywnej)

Model FUKO

Metoda czterech kroków

Metoda kanapki

Metoda SPINKA

Konstruktywna krytyka

Sens udzielania informacji pozytywnych

Ocena okresowa a beedback na „bieżąco”

Przykłady udzielania informacji zwrotnej

4. Mowa niewerbalna a udzielanie informacji zwrotnej: m.in.

Kontakt wzrokowy

Postawa ciała

Ton głosu, tempo wypowiedzi

5. Asertywność i komunikacja a feedback

Asertywne wyrażanie złości

Model von Thuna

Sposoby udzielania informacji – co i w jaki sposób mówić

Sztuka zadawania pytań podczas udzielania informacji zwrotnej

Radzenie sobie z emocjami podczas udzielania informacji zwrotnej

6. Podsumowanie

Prowadzący

Katarzyna Wieczorek-Borek

Od 2009 roku pracuję jako trener w szeroko rozumianej tematyce umiejętności miękkich, wiele godzin, a właściwie lat szkolę ludzi jak właściwie się komunikować, negocjować, mediować, radzić sobie z trudnym klientem, być asertywnym i pewnym siebie w biznesie oraz życiu osobistym. Uważam, że rozwój osobisty i praca nad umiejętnościami interpersonalnymi to absolutna podstawa dla każdego, kto pracuje z ludźmi, prowadzi firmę, zarządza zespołem lub chce efektywnie funkcjonować w każdym obszarze swojego życia. Wyobraźmy sobie kogoś niepewnego siebie, kto próbuje np. zarządzać zespołem ludzi, macie to wyobrażenie w głowie? A w mojej pojawia się praca z tym człowiekiem oraz jego zespołem, cele, które wspólnie wyznaczymy i efekt naszej pracy. Z wykształcenia jestem pedagogiem, doradcą zawodowym oraz psychologiem. Aktualnie jestem w trakcie 4-leteniego kursu psychoterapeutycznego w Instytucie Psychologii Zdrowia w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii. Prowadzę indywidualne konsultacje doradcze z zakresu rozwoju osobistego, terapię oraz szkolenia miękkie. Myślę, że wyróżnia mnie w prowadzeniu szkoleń elastyczność- słucham grupy i realizujemy wspólnie wytyczone cele oraz spora dawka poczucia humoru okraszona kreatywnymi technikami, sprawdzonymi w ciągu lat mojej pracy z ludźmi i ich rozwojem. Prywatnie nie wyobrażam sobie dnia bez pysznej kawy, odrobiny słodyczy i mojej rodziny, spełniam się zawodowo ponieważ czerpię satysfakcję z obserwacji zmian jakie zachodzą w ludziach podczas naszej pracy.


Informacje organizacyjne

Szkolenie Stacjonarne Skuteczne udzielanie informacji zwrotnej przeprowadzane jest w formie warsztatów praktycznych w małych grupach przeważnie 5 – 8 osób. Dzięki małej liczebności grup wzrasta zarówno efektywność kursu jak i satysfakcja kursanta z uczestnictwa w szkoleniu.

Na szkoleniu zapewniamy

  • materiały szkoleniowe: długopis, notatnik,  
  • materiały przygotowane przez wykładowcę,  
  • przerwę kawową,  
  • certyfikat ukończenia szkolenie firmy PeZet Szkolenia Marcin Żurek.  

Kurs Szkolenie Skuteczne udzielanie informacji zwrotnej w Poznaniu 2 dniowe przeprowadzane jest w wymiarze 16 godzin lekcyjnych po 8 godzin lekcyjnych w każdym dniu.

Kurs Szkolenie Skuteczne udzielanie informacji zwrotnej odbywa się przeważnie w godzinach od 9:00 do 16:00. W trakcie szkolenia przewidziane są 2 krótsze przerwy oraz jedna przerwa obiadowa około godziny 13:00.

Pozostałe szkolenia Organizatora

Informacje podstawowe

Cena: 890 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Angelika Mołek